سبد خرید

تماس رایگان : 09121234567

ارتباط با واحد پشتیبانی

مشاوره رایگان : 22395803

شبکه های اجتماعی

مراقبت های پوستی در ماه رمضان

سلام سلام دوستان عزیز دیبایی.

امیدوارم حالتون عالی عالی باشه.

حلول ماه مبارک ماه رمضان رو تبریک میگم. شروع ماه رمضان قطعا برنامه ی هممون رو تغییر داه و مثل سابق موادمغذی به پوستمون نمی رسه.

اگر به فکر پوستمون نباشیم تو این ماه پوستمون رطوبتش و از دست می ده  و چین و چروک ها ظاهر می شن.اماااا نگران نباشید فقط کافیه مواردی که می گم رو رعایت کنین.

1.نوشیدن اب کافی

تغییرات رژیم غذایی و کاهش مصرف آب در ماه مبارک رمضان باعث از دست رفتن رطوبت و کشش پوست می شه. برای مراقبت از پوست در این ماه و حفظ شادابی پوست و همچنین پیشگیری از خشکی اون، باید به اندازه کافی مایعات در وعده های سحر و پس از افطار نوشید.

2.استفاده از کرم های ابرسان

به دلیل این که مصرف اب و مایعات در این ماه کاهش پیدا می کنه به همن دلیل پوست خشک می شه.برای جبان این کم ابی می تونید با کرم های ابرسان و مرطوب کننده پوستتتون رو مرطوب نگه دارین.

3.مصرف میوه و سبزیجات

سبزیجات و میوه های تازه  سرشار از ضد اکسیدان ها، ویتامین A، آهن، پتاسیم، کلسیم و منیزیم هستن و موجب افزایش سلامت پوست می شن

4.داشتن خواب کافی و مناسب

داشتن خواب با کیفیت و مناسب به شما کمک می کنه پوست شفاف و  سالم اشته باشید.پس سعی کند کمتر از 7 ساعت در روز نخوابید

5.مصرف مکمل ها

بسیاری از خانمها از مشکل کمبود آهن، روی و مواد معدنی دیگر رنج می برن. بهترِ که با نظر پزشک متخصص، مکمل های مورد نیاز بدن خود مانند مکمل های ویتامین گروه B رو استفاده کنن تا از ریزش مو و شکنندگی ناخن پس از ماه رمضان پیشگیری کنن

6.استفاده از ضد آفتاب

در ماه رمضان  به دلیل از دست دادن آب بدن، پوست حساس تر می شه. بنابراین، مصرف ضد آفتاب ضرورت بیشتری پیدا می کنه.سعی کنید ضد آفتابی انتخاب کنید که دارای UAV و UVB مناسب و همچنین SPF 50 باشه.

7.انتخاب هوشمندانه غذا و فعالیت ها

سعی کنید در ماه رمضان از خوردن فست فود های چرب، قند و کربوهیدرات های تصفیه شده پرهیز کنید. البته مصرف غذاهای سالم همیشه اهمیت دارد، اما عدم مصرف فست فودها در ماه رمضان باعث می شه تا هم کمتر احساس تشنگی کنید، هم دچار افزایش وزن نشید و هم پوست صاف و سالمی داشته باشید

هزینه پستی رایگان

برای کلیه سفارشات

پشتیبانی 7/24

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

ارسال به همه جا

ار سال به تمام نقاط کشور

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته