سبد خرید

تماس رایگان : 09121234567

ارتباط با واحد پشتیبانی

مشاوره رایگان : 22395803

شبکه های اجتماعی

مرطوب کننده های خوراکی

سلام سلام دوست عزیز دیبایی. امیدوارم حالت عالی عالی باشه. دیگه هممون می دونیم برای داشتن پوستی لطیف و نرم باید از محصولات نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنیم , اما شاید براتون جالب باشه بدونید مصرف برخی خوراکی ها می تونه به لطافت پوستمون کمک کنه. بریم با هم راجب این خوراکی ها بیش تر بدونیم .   فراموش نکنید پوست ما مثل آینه ای هست که وضعیت داخلی بدن ما رو نشون می ده پس علاه بر استفاده از محصولات خوب باید از خوراکی های خوب هم استفاده کنیم.  

1.نوشیدن اب کافی

اولین و اصلی ترین چیزی که به شفافیت و رطوبت پوست کلی کمک می کنه نوشیدن اب کافی هستش.کمبود اب باعث تیره شدن و پیدایش چین و چروک ها می شه.پس باید حواسمون باشه با نوشیدن اب کافی ابی که در طول روز از بدن به وسیله ی ادرار و تعریق خارج می شه رو جبران کنیم.  

2.مصرف میوه

خیار

این میوه از حدود 97 درصد اب و میزان قابل توجه از ویتامین ها و مواد مغذی تشکیل شده.به همین دلیل قدرت رطوبت بخشی خیار بسیار بالاست.همچنین فراموش نکنید از خیار به صورت ماسک هم استفاده کنید.

هندوانه

هندونه از 97 درصد اب و ویتامین c تشکیل شده است.به همین دلیل علاوه بر ابرسانی باعث شفافیت و خوش رنگ شدن پوست می شود .

پاپایا

پاپایا یک میوه ی استوایی است که باعث ترمیم سلول های پوستی و کاهش التیام پوست می شود  

3.استفاده از سبزیجات

اسفناج و کاهو

این دو سبزیجات علاوه بر داشتن مقدار زیادی اب منبع خوبی برای ویتامین  a و c محسوب می شن و مصرف اونها برای داشتن پوستی مرطوب و شفاف ضروریه

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای قرمز حاوی لیکوپن هستش که به راحتی جذب پوست می شه و خاصیت انتی اکسیدانی داره .استفاده منظم از اون باعث افزایش شفافیت و نرمی پوست می شه.  

4.نوشیدن چای سبز

چای سبز در رطوبت رسانی به پوست بی نظیره.چون که سرشار از انتی اکسیدانِ که خواص ضد التهابی داره.استفاده از چای سبز باعث جلوگیری از چین و چروک ها و افزایش شفافیت پوست می شه   البته فراموش نکنید علاوه بر  خوراکی های بالا مصرف تخم مرغ, ماهی , گردو , ذرت , جو , گندم , الو خشک و ماست هم می تونه به رطوبت رسانی پوستتون کمک بزرگی بکنه.
هزینه پستی رایگان

برای کلیه سفارشات

پشتیبانی 7/24

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

ارسال به همه جا

ار سال به تمام نقاط کشور

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته