سبد خرید

تماس رایگان : 09121234567

ارتباط با واحد پشتیبانی

مشاوره رایگان : 22395803

شبکه های اجتماعی

سیکادرم کرم مراقبت پای بیماران دیابتی ، محصولی خلاق و معجزه گر

سیکادرم کرم مراقبت پای بیماران دیابتی ، محصولی خلاق و معجزه گر
برای اینکه به نتایج استفاده از یک محصول دارویی نظیر سیکادرم را پی ببریم ابتدا بهتر است در مورد بیماری خودمان و فیزیولوژی آن بیشتر بدانیم . دیابت یک بیماری چندوجهی است که کلیه سیستم های بدن را تحت شعاع قرار میدهد . در بیماری دیابت قند خون بالا منجر به آسیب در عروق و اعصاب میشود . آسیب عصبی یا نروپاتی در بیماری دیابت در اندام تحتانی بیشتر خودش را نشان می دهد .نروپاتی دیابتی در پاها باعث بی حسی میشود . پوست پاها خشک میشود . ترشحات غدد پوستی که موجب لطافت و نرمی پوست هستند تحت تاثیر قرار میگیرد . در نتیجه افزایش قندخون و نروپاتی اعصاب محیطی در پاها ، این غدد کم کم کارایی خود را از دست می دهند . در نتیجه پوست پاها خشک شده و دیگر آن لطافت و انعطاف پذیری قبلی را ندارد . حتی ترمیم پذیری قبلی خود را نیز از دست می دهد .
حال برسی کنیم که در مورد عروق خونی چه اتفاقی می افتد :
در دیابت عروق اندام تحتانی اسکلروتیک میشوند یعنی خشک و تنگ میشوند . خونرسانی به پاها کاهش چشمگیری پیدا می کند . یک آیتمی وجود دارد برای بررسی خونرسانی در عروق پا که به آن (ankle/brachial index) می گویند . این اندکس می تواند پای دیابتی را پیش گویی کند . در واقع با اندازه گیری فشار خون در مچ پا و فشارخون در بازو و نسبت ایندو میتوان به ایجاد عارضه در پای بیمار دیابتی پی برد . معنی این اندکس این است که میزان خونرسانی به پاها در بیمار دیابتی کاهش می یابد .

خب حالا که این دو مورد را بررسی کردیم میتوان گفت که
الف : پاها در بیماری دیابت اولا بدلیل آسیب عصبی و بی حسی در معرض بروز خشکی و بروز زخم هستند .
ب : فشارهای دایمی در کفش های نامناسب یا فشارهای ضربه ای در برخورد پاها به سایر اجسام با سطوح ناصاف می توانند منجر به بروز زخم شوند . بدلیل بی حسی ، بیمار دیابتی متوجه بروز زخم نمیشود . اگر پاها را معاینه روزانه کنیم متوجه زخم میشویم اما اگر برنامه ای برای معاینه پا نداشته باشیم ، پس از بروز عفونت و ترشحات چرکی متوجه ایجاد زخم خواهیم شد .
ج : برای ترمیم زخم در پوست ، خونرسانی بسیار بسیار اهمیت دارد . متاسفانه همانطوریکه توضیح داده شد در بیمار دیابتی خونرسانی پاها دچار اختلال هست لذا درمان و ترمیم زخم ایجاد شده دچار اختلال می شود .
چ : با بروز زخم و کاهش خونرسانی ، شرایط برای رشد میکروبها فراهم میشود . لذا در زخم پای دیابتی یکی از چالشهای بزرگ ما عفونت چرکی هست که بسیار به درمان مقاوم است و برای ریشه کنی عفونت نیاز به آنتی بیوتیک های وسیع الطیف تزریقی می باشد .
حالا که از نظر فیزیولوژی نحوه تشکیل زخم پای دیابتی را بررسی کردیم ، به این پرسش پاسخ میدهیم که نقش سیکادرم کرم مراقبت پای بیمار دیابتی بعنوان یک محصول خلاق و معجزه گر چیست ؟
سیکادرم سرشار از نرم کننده های طبیعی پوست است . روغن های گیاهی از جمله روغن کالاندولا و روغن بادام شیرین از ترکیبات اصلی سیکادرم می باشد . این ترکیبات موجب نرمی و آبرسانی پوست میشود پس تا اینجا یکی از چالش های اصلی پای دیابتی را برطرف می کند .
سیکادرم در ترکیبش بعنوان ماده موثره اصلی ترکیبی بنام کورکومین میکرواینکپسوله دارد . این ماده نانو خواص و آثار معجزه گری دارد که از عبارتند از :
– اثرات ضدالتهابی دارد .
– اثرات آنتی اکسیدان دارد .
– اثرت ضد میکروبی دارد .
– موجب تکثیر سلول های اپیدرم میشود . این یعنی در بسته شدن زخم کمک میکند .
– موجب افزایش خونرسانی مویرگی میشود . کورکومین خاصیت آنژیوزنز دارد .
با ملاحظه این موارد متوجه تاثیر سیکادرم در پیشگیری از بروز زخم پای دیابتی می شویم . همه اینها را در کنار این موضوع خواهیم داشت که استفاده روزانه از کرم سیکادرم یعنی معاینه روزانه پاها و ماساژ روزانه پاها که در واقع موجب افزایش بیشتر خونرسانی میشود .
پس برای درمان پاهای ترک خورده دیابتی ، خشکی پوست ، خونریزی های زیرپوستی ناشی از ضربه ها ،پوسته پوسته شدن و قرمزی و تاول و کالوس ها میتوان از سیکادرم استفاده کرد .
در زخم های ایجاد شده نیز میتوان سیکادرم را در زخم های گرید یک و دو بکار برد و در زخمهای گرید بالاتر نیز در حاشیه زخم و روی پوست موجود اطراف زخم بکار برد تا موجب سرعت تکثیر پوست شود .

هزینه پستی رایگان

برای کلیه سفارشات

پشتیبانی 7/24

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

ارسال به همه جا

ار سال به تمام نقاط کشور

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته